Berpaling Tidak Sekali Lagi x'(


Melanjutkan kehidupan aku sudah Tamat/ It's over, aku hanya mempunyai keluarga dan aku akan bahagiakan mereka seandainya, aku gagal dalam pelajaran, Aku tidak lagi akan putus asa, aku takkan lagi berusaha tentang cinta cinta lagi, hidup aku tiada erti lagi bagi cinta, kerna aku tidak layak untuk mendapatkan cinta lagi. Aku akan berusaha melanjutkan pelajaran sehingga ke Universiti, aku akan berazam disana, InsyaAllah, demi keibubapaan aku :') 
 
Dengan kebahagian ilahi, Alhamdulillah aku dapat dipertemukan dengan seorang jejaka, Ya allah Seriously sweet gila. gental dah ni. Kahkahkah, Btw aku sukakan dia, Baru dua bulan kenal aku tak pastilah apa perasaan aku ni macam macam cakap inilah itulah. Aku kenal dia dekat BlackBerry Messages. Mula aku ingat dia sombong, Then dia yang tegur aku, Gila perassan aku time to? Lama kelamaan dia cakap aku Sweet? Hmm, Time tulah aku mula jalinkan perasaan aku dekat dia. Dia cakap dia mudah jatuh hati dekat orang yang peramah? Aku ke? Lol. takkan kot, then dia buat dekat Recent Updates untuk aku? Ya allah punya aku tak sedar time to. Sumpah! sukakan dia. Dia mudah menanggis dan tersentuh, Tapi tak mungkin kot, aku cintakan sesiapa lagi seperti ayat aku dekat atas sana tu :'(


Thanksyou guys , sudi menemani eyka today , Iloveyoucrush :*